האם ארנק יכול לשמש כתיק?

כאשר אנו יוצאות מהבית עם מספר פריטים קטן במיוחד, אשר במקרים מסוימים כמעט כולם נכנסים לארנק, אנו שואלות את עצמנו – אולי הפעם נשתמש בארנק כתיק?

מהר מאוד אנו מגלות שזה לא ממש עובד, הרעיון יורד מהפרק, ואנו מוצאות את עצמנו לוקחות איתנו תיק כמעט ריק.

אולם, בשנים האחרונות נחשפנו לתיקים רבים המשרתים בדיוק את הצורך הזה – לצאת מהבית עם ארנק בלבד, בלי להרגיש שחסר לך משהו.

תיקים מעוצבים רבים כיום נמצאים על קו התפר (ראיתן מה עשיתי פה?) שבין ארנק לתיק. הם קטנים כמו ארנק אך עם זאת מספיק גדולים כדי להיות תיק, בעלי עיצובים מיוחדים במקרים מסויימים, ונוחים לנשיאה.

תיקי קלאץ׳

הטרנד שנכנס לחיינו בתחילת העשור האחרון ומסרב בתוקף לעזוב, הינו תיקי הקלאץ׳. אלו הם למעשה תיקים מעוצבים מעור קטנים בעלי צורה שטוחה יחסית ונפח פנימי מועט, אשר מתעוות קצת ברגע שננסה להכניס אליו יותר מידי דברים.

מלבד סגירת הקלאץ׳, ישנם תיקים בז׳אנר זה שדווקא נפתחים ונסגרים בעזרת מגנט ״תיק-תק״, או עם אבזם או רוכסן. הם יכולים להגיע עם רצועה דקה, לרוב דמויית שרשרת, הניתנת לשליפה, ידית נשיאה קטנה, או פשוט להיות נישאים ביד.

קהל היעד העיקרי שלהם הינו נשים, והעיצובים בהתאם. לרוב, תיקי הקלאץ׳ יתאימו יותר להופעה אלגנטית, ולבילוי ערב. ועם זאת, ניתן דווקא לראות גיוון בעיצובים ובצורניות.

ישנם תיקי קלאץ׳ קטנים העשויים עור בעיצוב מודרני וייחודי, ישנם תיקים קלאסיים שחורים עם אלמנט נוצץ, וישנם אף כאלו דווקא צבעוניים יותר, בעיצובים המותאמים יותר לקהל הנערות הצעירות חובבות האופנה.

זה תיק או ארנק?

מלבד תיקי הקלאץ׳, ניתן למצוא בשוק היום ארנקים מעור גדולים במיוחד, אשר מלבד בנפחם ובטווחי הגודל שלהם, אינם דומים לתיקי הקלאץ׳ כלל. לא במאפיינים הצורניים, החומריים והעיצוביים.

למעשה, ניתן לאמר שהם יצורי כלאיים המשלבים ארנק ותיק.

כיוון שתיקים כאלו אינם נפוצים בשוק הרחב, ניתן למצוא אותם יותר בחנויות מעצבים המוכרות מוצרים איכותיים בעבודת יד. לכן, רובם יהיו עשויים מחומרים עמידים ויוקרתיים כמו עור ובדים קשיחים שונים, בעיצובים ייחודיים ובמגוון צבעי

חלקם יהיו בעלי מראה אלגנטי דיו, אך שמשתלב נפלא גם עם לוק יומ-יומי. צורת הנשיאה שלהם תהיה אחיזה ביד בלבד, ללא ידית נשיאה או רצועת שרשרת. הסגירה שלהם תהיה לרוב ע״י מגנט ״תיק-תק״, מנגנון סגירה המאפיין ארנק.

אז מה, השתכנעתן? ארנק יכול לשמש כתיק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?