תיקי גב אופנתיים

רכישת תיק גב אופנתי מעור משלבת בין הפרקטיות לאופנתיות. מצד אחד מדובר בתיק אשר נושאים אותו על הגב כדי לא לשאת משקל גבוה בידיים ומצד שני מכיוון שהוא גלוי וחשוף, קונים תיק שהוא גם יפהפה וגם מיוצר מחומרים בטיב מעולה, כמו עור על שלל האפשרויות שלו. 

היצע הגוונים בתיקי הגב אשר אנו מייצרים הוא רחב במיוחד ואפשר לרכוש תיק כמעט בכל צבע רצוי, החל מגוונים בהירים כמו לבן ושמנת, עור צבעוני כמו ורוד, כתום, אדום, ירוק ועור כהה כמו חום או שחור. לכל אחד מהדגמים יש הרבה מאד גוונים, כך שאפשר ליהנות מהצבע האהוב על כל אישה. 

תיק גב גבי חום

הפרקטיות של תיק הגב 

תיקי גב מותאמים במקרים רבים לנשיאת מחשב ולכן קיימים בתוכם תאים פנימיים בעלי ריפוד המיועדים לכך כדי שהמחשב לא ייפגם בנסיעות הארוכות במכונית, ברכבת או במטוס. מעבר לכך בתיק זה אפשר לאחסן גם את הפריטים האישיים וכך הכול ממוקם בתוך תיק אחד ללא צורך בכמה תיקים דבר אשר מסרבל את ההתנהלות ביום יום.

מכיוון שהמחשב הוא פריט כבד, אנו מייצרים תיקי עור אופנתיים לנשים קלי משקל כך שהמשקל היחידי יהיה של הציוד ולא של התיק עצמו.

הימצאותו של התיק על הגב מאפשרת למי שנושאת אותו ידיים פנויות לבצע את כל מה שהיא צריכה תוך כדי הליכה או צעידה מנקודה לנקודה.

בתוך חלל תיק הגב קיימים כמה תאים בגדלים שונים ובחלוקה חכמה כאשר חלק מהתאים נסתרים ונסגרים באמצעות רוכסנים. לכן נוח מאד לאחסן בהם פריטים קטנים או גדולים, חשובים וחשובים פחות בהתאם לקיבולת. מכניסים בכל תא את המוצרים הנדרשים וכך הכול סגור ברבדים הפנימיים שלו.

כמו כן קיימים בתיקי הגב שלנו תאים חיצוניים המיועדים לשליפה מהירה של משקפי שמש, כרטיס לרכבת, מגבונים ועוד. 

תיק גב כתף שחור

יופיו של תיק הגב 

עבור מי שמסתובבת במשך שעות רבות בכל יום עם תיק גב ובו מחשב, חשובה מאד האמירה של התיק ולכן במקרים רבים ולכן אנו ממליצים על רכישת תיק אופנתי ומתוחכם בעל אמירה מקצועית ועם זאת אופנתי ובעל נראות ועיצוב ייחודי.

בין הפריטים אשר יוצרים את ההבדל בין תיקי הגב אפשר למצוא את הרצועות בעלות הגוון השונה והבולט, העיצוב המוקפד של החלל הפנימי וחלקו החיצוני של התיק וייצור מאסיבי אשר מבטיח עמידות של תיק הגב לאורך שנים. 

התיקים האיתנים מיוצרים מעור איכותי ביותר, גמיש, בטקסטורה חלקה, מחוספסת, דמויי עור נחש או בגוונים מנומרים.

לנוחות מקסימלית מוסיפים לתיקי הגב גם ידית נשיאה חזקה כדי ליצור אפשרות מעת לעת לאחוז את התיק גם מהידית. בדרך כלל הדבר קורה לפרקי זמן קצרים כמו בזמן הבידוק הבטחוני בשדה התעופה. מעבר לכך, רוב הזמן התיק ממוקם על הגב בנוחות מקסימלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?