סוגי תיקים לנשים שאת חייבת להכיר

תיקים מעור לנשים – הכירי את הבייסיק

תיקים, תיקי יד, תיקי שק, תיקי צד, תיקי נשיאה לנשים, תיקי הובו, לכולם מאפיינים שונים ולא בכדי כל אחד מהם מאופיין בפרטים ואופי שונה ההופכים אותו לקטגוריה בפני עצמו. תיקי העור ששימשו בתחילת דרכם לנשיאת מפות או שטרי מטען חשובים, התפתחו ברבות השנים ומהווים כיום בין הפריטים ההכרחיים בארון הבגדים. החלטנו לעשות לך סדר בים השמות הללו ולספק מראה נבוכים לקטגוריות של התיקים על מנת שתוכלי לבחור לך את התיק הנכון.

סגנונות תיקי נשים

קיימים סוגים רבים של תיקי עור לנשים, וההחלטה באשר להתאמת הסוג הנכון לצרכייך אינה תמיד טריוויאלית. בין אם חשקה נפשך בטיול בפארק, נסיעה לחו"ל, תיק לעבודה, או לילה מטורף בעיר, רצוי שתדעי במה לבחור . בחירה נבונה עשויה להקל על ההתנהלות היומיומית שלך, ולהקרין על המראה שלך בכללותו.

במסגרת מאמר זה ננסה לאפיין את סוגי התיקים הקיימים, תוך ציון כללי של השימושים הנפוצים שלהם.

תיקי צד

אין קולקצייה שלמה בלעדיהם – קבלו את תיקי הצד לנשים. תיקי צד מתבלטים בגישת "בלי ידיים". תיק רומנטי הבולט ברצועות ארוכות המספקות נוחות יומיומית. בדרך כלל מכיל את הטלפון, ארנק ואיפור.

אגב, נשים לבשו תיקי צד מאז התיק המפורסם של שאנל משנת 1955.

תיקי צד ותיקי כתף הם למעשה אותו סוג תיק, תיקי צד בדרך כלל יהיו בעלי רצועה ארוכה יותר על מנת לאפשר את ההצלבה הנדרשת. אגב בקיקסטארטר ראינו לאחרונה תיק המוגדר כתיק צד אבל אחד כזה שאינו מגיע עם רצועות כלל. כיצד הדבר אפשרי? ובכן תיק צד זה משמש כתיק לאופניים והוא ניראה ממש כך.

 

שיאנה שחור פס נחש כחול לבן (2)

תיק ילקוט

תיק ילקוט "קרוי" באנגלית Satchel והכוונה הינה למראה תיק ילקוטי קלאסי כלומר,  תיק גדול וחזק עם תחתית שטוחה רחבה, כיס מרכזי, שתי ידיות קטנות, רצועה כתף ורוכסנים ו / או קליפים לכיסים. תיק ילקוט משמש הן גברים והן נשים, אך כמובן שהחלוקה בין גברים ונשים מאופיינת בצבע, בליטוש ובגימור רך יותר לנשים, לעומת גימור גס לגברים.

תיק דלי

בדיוק כפי שהשם מרמז, לתיק דלי צורה של דלי, בדרך כלל עם פתח פתוח או סגירה ושני כתפיות. תיק מרווח מאוד. כל מה שקיים בד"כ בארנק כגון איפור, כסף, טלפונים סלולריים וגם פריטים גדולים יותר.

קלאץ'

תיק מלבני, עם אבזמים או רוכסנים . בדרך כלל אינו מגיע עם רצועה ולכן הוא מחזיקים אותו ישירות ביד. בדרך כלל מתאים ללבוש קליל אבל גם לערב.

תיקי שק

תיקי שק ידועים בשמם האמריקאי TOTE BAGS גודלם בדרך כלל גדול מהתיק הרגיל, למרביתם צורה מלבנית או מרובעת. את תיקי השק נהוג ללבוש על הכתף באמצעות שתי רצועות קצרות המאפיינות את התיק.

תיק שמתאים בדרך כלל לאווירת בוקר עמוס, בו צריך לסחוב דבר או שניים מעבר לרגיל .

תיק גב

תרמיל גדול מלבני בדרך כלל, עם שתי רצועות אחוריות לכתפיים. לתיקי הגב כיסים רבים וחלקם מאובטחים בצורה כזו או אחרת. מתאימים מאוד לנסיעה, הליכה לחדר הכושר, והליכה באופן כללי. קיימים תיקי גב מעור המכילים מחשב.

אהבנו מאוד קמפיין מימון המונים שיצא על ידי JJ LEATHERSMITH  לקמפיין לתיקי גב, ארנקים ואולרים. הקמפיין גייס עד כה כ 17,000 דולר ויתכן שכבר הסתיים.

באופן מסורתי תיקי גב שהיו מזוהים עם חגים, טיולים ותיירים מאופיינים כיום באינספור וארציות וסגנונות. אנו יותר בגנון של תיקי מיני לגב, למרות שיש בהחלט תיקי גב גדולים מהממים. תיק גב נכון בהחלט יכול להיות תוספת חכמה לארון הבגדים שלך.

תיק גב קנדי זהב

תיקי החתלה

תיקי החתלה גם הם עשויים לעיתים מעור, ויש להם שימושים, איך לא, הקשורים בחיי האמהות. בהתאם, תיקי החתלה, או תיקי עגלה, או תיקים לחדר הלידה, כולם עוסקים בסדר היום שלך ושל הרך הנולד.

תיקי חגורה

תיקים שלהם נילווית בדרך כלל רצועה מסביב למותניים. לא ניראו ממש במחזות שבועי האופנה מסביב לעולם זה זמן מה עד שחזרו להם די בגדול.

תיק לכלה

תיקי כלה לא מתאימים לכל כלה. וגם לא לכל שימלה. לכן הבחירה בהם אינה טריוויאלית כלל. תיק כלה נכון עשוי לשמש כחותמת הסטייל שלך, ולכן תשומת לב מירבית נידרשת.

תיק קלאץ

תיק קלאץ הינו תיק בגודל קטן . תיקי קלאץ יהיו מצויינים לבראנץ על גג כלשהו, או קוקטייל בערב, ובאותה מידה יכולים בהחלט להתאים למראה רטרו עם משקפי שמש ליום יום.

תיק ללפטופ

תיק עור המתאים ללפטופ, נועד להיות גדול דיו ולהכיל לפטופ, בצורה הבטוחה והנוחה ביותר. זוכרת את הרגע המביך הזה, כשמישהו מושיט יד ללחיצת יד, אבל את מחזיקה שקית ביד אחת, מחשב נייד עם תיקיות בשנייה, ומניף עליו ספל קפה? אז יש כזה דבר.

תיק ללפטופ נועד לשמור על האיזון, לאפשר לחיצת יד אמיצה, חיוך ושליפת כרטיס ביקור בעת ובעונה אחת. בדרך כלל לתיק שכזה יהיו רצועות יד המאפשרות ללבוש את התיק על הכתף ולאחוז אותו ביד וכן רצועה ארוכה לשימוש על הכתף בלבד להקלת המישקל. לחלק מתיקי הלפטופ, קיים כיס קדמי.

תיק כושר, תיק מכון, תיק אתלטיקה

לסוג זה של התיק יש מבנה רך וגמיש, והם בדרך כלל כוללים תא גדול וכיסים קטנים שונים. לתיקי חדר כושר יש על פי רוב שתי ידיות קטנות ורצועה אחת גדולה יותר המאפשרת לשאת אותו על הכתף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?