תיק צד מעור 5 טיפים לשדרוג סוף השבוע

תיק צד מעור- 5 טיפים לשדרוג סוף השבוע .

את החברה הכי טובה,מסתובבת עם תיק צד מעור. תיק צד שיקי, שיכול לעבור איתך בין יום לילה, מכיל את כל מה שאת צריכה בלי מקום לסחיבה מיותרת. תיק צד נוח עם רצועה רחבה מעור, תיק מעוצב.

כזאת שאף פעם לא מבינה למה צריך לעבור בבית באמצע היום אם אפשר למרוח אודם ולהמשיך לערב. אם היינו צריכים להמר , היינו אומרים שהיית לוקחת איתך  לאי בודד -יין לבן וקליפס לשיער. את חיה את העיר והעיר חיה אותך בחזרה..

העולם הזה הוא עולם משוגע.

אנחנו רוצות להיות העובדת הכי טובה, האמא הכי מכילה, בת הזוג הכי נעימה, החברה הכי מחבקת. אנחנו רוצות להיות הכי, וכל זה ב24 שעות.

טירוף.

אנחנו יודעים שזאת עבודה בנוסף לעבודה. לדאוג לחברה שבדיוק יצאה לדייט השלישי עם אותו בחור, להתקשר לסבתא לשאול מה שלומה, לזכור את יום הנישואין ולעלות לעוד שיחה קטנה מהעבודה בערב.

כל השבוע את הכל,

אספנו לך 5 הצעות לסופ"ש התנקות והתחדשות נעים שיחזיר אותך עם אנרגיות לטרוף את השבוע שמגיע.

ההצעות שלנו מחולקות לקטעי זמן- מ3 דקות, חצי שעה, שעה וחצי ו48 שעות. צעד צעד

1.נסי שלוש דקות של מדיטציה-

טוב התרווחי ונחי. את תיק הצד שלך הניחי לידך במקום נקי ובטוח.  אנחנו בטוחים שכבר ניסית, אנחנו בטוחים שהיה קצת קשה בהתחלה והצלחת להתנתק לכמה שניות ואז חשבת שוב על איך לא לחשוב. הכניסה למצב של מדיטציה היא ממש לא קלה וזה שריר שבהחלט דורש אימון.

אבל יש לנו המלצה חמה- אפלקצית head space היא אפליקציה של פודקסטים קצרים של מדיטציה, למה אנחנו מתכוונים? קטעי שמע קצרים (מ3 דקות עד 15 דקות) שלא כוללים פכפוכי מים או ציוצי ציפורים. המדריך ילווה אותך בקולו ויגיד לך בדיוק מתי לעצום את העיניים ואיזה נשימה לקחת.

תיקי עור לנשים טס בגס bellisito.com
לפני מדיטציה…תיק פאולה שחור מעור

 

 

 

 

 

 

 

היא מעוצבת מקסים ויכולה להציע לך קטעי מדיטציה לפי השעה ביום, המצב שבו את נמצאת והזמן שעומד לרשותך. אנחנו יכולים להבטיח לך ששלוש דקות של מחשבות נקיות יעזרו לך לחזור חדשה ומרועננת.

2. צאי לחצי שעה לטבע (גם 20 דקות עוזרות)-

כשאנחנו מדברים על טבע זה יכול להיות גם טבע אורבני אגב, רבע שעה נסיעה מהבית ויש לך פתאום נוף אחר. אנחנו מבלים 25% פחות זמן בחוץ מאשר לפני 20 שנה. זה המון. המגזינים אוהבים למכור לנו אמבטיית פינוק כהתנתקות אבל אין דבר יותר קסום מקצת ויטמין D.

נסי להתבוננן בדברים אחרת, להסתכל קצת על קו האופק ולשנות את המחשבה. התנקות מובטחת ואין זמן טוב יותר מאשר סוף שבוע לכך.

3. גם מקלחת של 15 דקות היא שינוי מושלם –

הסופ"ש הוא זמן מושלם למקלחות אבל את לא חייבת מקלחת עם נרות ועלי ורדים כדי להתפנק. אפשר להסתפק באמבטיה ארוכה עם פילינג ומסכת פנים. אנחנו מבטיחים לך שהאפקט דומה. נסי לקחת את הזמן, לשים מוזיקה ברקע ולהתעסק במה שבאמת חשוב- את.

רבע שעה כזאת היא רבע שעה ששווה יותר מזהב.

תיקי עור לנשים tesbags דיאנה קאמל חום
לנוח על גגות תל אביב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למה אנחנו מקפידים על 15 דקות? כי אם לא תציבי לעצמך הגדרת זמן אנחנו יודעים שתברחי מחדר האמבטיה לפני, 15 דקות הם לא הרבה זמן ואפשר גם לספור אותם ב5 שירים שיתנגנו ברקע

4. לכי לקולנוע, לבד-

לא מתחברת לניקוי חצי רוחני? אפשר גם להתנתק בשעה וחצי של צפייה בסרט בקולנוע. החוויה של ללכת לקולנוע לבד אולי נראית מוזרה בהתחלה אבל אנחנו מבטיחים שתתמכרי. ברגע שיורד החושך את תשכחי שאת לבד, תוכלי לצחוק הכי חזק או לבכות בצורה הכי מוגזמת וגם זה אקט חצי מדיטטיבי.

5.. הצטרפי לאתגר 48 שעות ללא רשתות חברתיות-

זה לא נשמע קשה במיוחד ואנחנו מבטיחים לך שיומים בלי פייסבוק ואינסטגרם יעשו לך פלאים.

כולכן מכירות את המחקרים על כך שרשתות חברתיות גורמות לנו לקנאה ודיכדוך ולכן אנחנו מאתגרים אותך לנסות למשך סופש אחד לא להתחבר אליהם בכלל.

נסי להמיר את הגלילה האין סופית בטלפון בקריאת מאמרים מעניינים, ספר אהוב שמזמן לא קראת או בצפייה בסרט טוב. יום ראשון יראה אחרת לגמרי אחר

העולם הזה הוא עולם משוגע, אנחנו אוהבות להיות הכי הכל אבל לפעמים גם את זה צריך לדייק.

נסי לאמץ את אחת ההמלצות שלנו בסופ"ש הקרוב- היא תהפוך אותו לסופש מוצלח בוודאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?