תיק גב אופנתי לנשים

אם בעבר היינו חושבות על תיקי גב ומשוות אותם לתיקי צד, ברוב המקרים היו תיקי הצד אופנתיים יותר מאשר תיקי הגב. בניגוד לעבר, היום, אפשר למצוא מגוון נרחב של תיקי גב אופנתיים וביניהם גם תיקים שניתנים לנשיאה על הכתף או בהצלבה – על הגב.

תיקים שניתן לשאת גם על הגב וגם על הכתף – לשחק עם התיק

 לחלק מהנשים יכולה האפשרות לשאת את התיק בהצלבה להיות נוחה יותר מאשר נשיאה על הכתף, משום שבצורה זו מתחלק המשקל של התיק בצורה שווה יותר. כמו כן, תיקים אלו מאפשרים יצירת משחק – כך שניתן להתאים את אופן הנשיאה לסגנון הלבוש הנבחר, למשל: במידה שהאשה מתלבשת בסגנון ספורטיבי, ייתכן שיתאים יותר לשאת את התיק בהצלבה ובמידה שסגנון הלבוש באותו היום אלגנטי יותר, ייתכן שיהיה מתאים יותר לשאת את התיק על הכתף. כמובן שלכל אחת יש את ההעדפות שלה.

כל אשה צריכה תיק שיכיל את חפציה

תיקים הם עולם ומלואו וכל אשה צריכה תיק טוב, חזק ועמיד שיכול להכיל את חפציה. כאשר מדובר על תיקי עור לנשים למשל, יכולים התיקים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. ההשקעה בתיק עור עשויה להיות כדאית ביותר בעיקר עבור נשים שלא אוהבות לרכוש תיקים בתדירות גבוהה ומעדיפות לבצע רכישה אחת מוצלחת שתשרת אותן למשך זמן רב. תיקים מעוצבים שיישארו באופנה גם בעוד שנים רבות הם פתרון מצוין עבור נשים אלו.

על סוגי התיקים שלנו ב- " TES"

אם אתן נמנות בין הנשים שאוהבות להשקיע בתיק איכותי, עמיד ואופנתי שילווה אתכן לאורך שנים רבות ויכיל את כל החפצים להם אתן זקוקות, תוכלו למצוא מגוון תיקים מתאימים בחנות שלנו – " TES". אנו מחזיקים בחנות פיזית שנמצאת בכתובת: שלומ ציון המלכה 12, תל אביב ובחנות מקוונת שמאפשרת רכישה מהירה ונוחה.

תיק נשיאה צ'ארלי - שחור

בין התיקים האיכותיים שאנו מציעים תוכלו למצוא למשל את תיק צ'ארלי. התיק העל זמני יכול להכיל את כל האביזרים שאתן צריכות והוא נוח ביותר. אורכו של התיק הינו: 27 ס"מ, עומקו: 14 ס"מ, רוחבו: 37 ס"מ וניתן להאריך את הרצועה עד ל-110 ס"מ. את התיק ניתן לשאת בהצלבה או על הכתף.

תיק קמילה חום שוקולד

 

תיק תיק קמילה הינו דוגמה נוספת לתיק שניתן לשאת בהצלבה או על הכתף. התיק יכול להכיל את כל הדרוש לכן, ובין היתר הוא מכיל תא חיצוני עבור אחסון המובייל והמפתחות. בתוך התיק ישנו כיס שמתאים גם הוא לאחסון המובייל וישנו תיק נוסף שנפתח על ידי רוכסן. כמובן שאנו מציעים עוד מגוון אפשרויות נפלאות. במידה שאתן מעוניינות לקבל פרטים נוספים, אתן מוזמנות לפנות אלינו דרך הטלפון, המייל, האינסטגרם או הפייסבוק. כמו כן, תוכלו להגיע אל החנות שלנו או למלא את הפרטים שלכן בטופס ההתקשרות ונחזור אליכן בהקדם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?