תיקים יוקרתיים לנשים

תיק יוקרתי הוא לרוב תיק שמיועד ליציאות בערבים, תיק שאנו לוקחות לאירועים שונים כמו למשל: יציאה לבר, סרט, מסיבה, אירוע עסקי או חתונה. לכן, מדובר על תיק קטן ו"שיקי" יותר מהתיקים שמשמשים אותנו במהלך שעות היום (למרות שניתן למצוא תיקים מעוצבים רבים שמיועדים ליום יום). תיקים יוקרתיים ליציאה מגיעים במגוון עיצובים, כך שניתן למצוא תיקים יוקרתיים נוצצים, תיקים בצבעים חזקים ונועזים או תיקים בצבעים שחור ולבן, שהם צבעים קלאסיים. כמו כן, ניתן למצוא תיקים עם פייטים או חרוזים, ואילו הן רק חלק מהאפשרויות. לרוב מיועדים התיקים היוקרתיים עבור ארנק קטן ומובייל, פריט איפור קטן כמו למשל: עיפרון, סומק או מסקרה ומפתחות. מכיוון שהתיק פריט משלים ללבוש, בדומה לתכשיט, חשוב לייצר התאמה בינו ובין הלבוש, ההתאמה חשובה תמיד אך בעיקר כאשר יוצאים לאירועים. כמובן שיש להתאים את התיק היוקרתי לאופייה של האישה. תיק בצבע בולט, כמו למשל: אדום, יכול להתאים לנשים שאוהבות להדגיש את נשיותן ולבלוט בחדר, בעוד תיק שחור או לבן יכול להתאים לנשים שאוהבות את המראה הקלאסי.

תיקי עור יוקרתיים שמחזיקים מעמד לאורך שנים

כפי שצוין – אפשר למצוא מגוון סוגים של תיקים יוקרתיים שמתאימים לאירועים, אך בנוסף למראה ולגודלם של התיקים, רצוי לבחור גם בתיק שעשוי מחומרים איכותיים. תיק שעשוי למשל מעור איכותי, יוכל לשמש את הרוכשת לאורך שנים רבות ולהפוך לתיק שהיא הכי אוהבת.

מעוניינות לרכוש תיק יוקרתי? בואו וגלו מה יש לי להציע לכן

במידה שאתן מעוניינות לרכוש תיק יוקרתי איכותי, כזה שישלים את ההופעה שלכן כאשר אתן יוצאות לבילוי, אתן מוזמנות להביט בתיקים היוקרתיים והמעוצבים שלי. שמי טלי אפשטיין סגל ובמשך 20 שנות עבודתי כמעצבת תיקים שעשויים מעור איטלקי משובח, ייצרתי מגוון תיקים מרשימים, וביניהם תיקים יוקרתיים. עיון קצר בחנות המקוונת שלי יגלה לכן מבחר תיקים מעוצבים. בין התיקים שתוכלו למצוא אוכל לציין את תיקי הערב שלי שמכונים בשם: "דיאנה", תוכלו לבחור למשל בתיקי ערב מסוג זה בצבע כסוף או בצבע אדום. התיקים הקטנים שעשויים מעור הינם קלאסיים ומרשימים והם מתאימים גם ליום יום ואף מכילים תא פנימי בו ניתן להכניס כרטיס אשראי. תוכלו למצוא כמובן עוד מגוון תיקים יוקרתיים באתר שלי ואף לבצע רכישה בטוחה ולקבל את התיק עד לביתכן על ידי שליח תוך ימים ספורים. יש לציין שהמשלוח ניתן ללא תשלום. אופציה נוספת היא להגיע אל החנות שלי שנמצאת ברחוב שלומציון המלכה 12, תל אביב. במידה שאתן רוצות להישאר מעודכנות בנוגע למבצעים או לראות את כל העיצובים החדשים ברגע שאני מפרסמת אותם, אתן מוזמנות להירשם לניוזלטר (ניתן להירשם בצד השמאלי בסוף העמוד). כמו כן, אתן מוזמנות ליצור קשר ולשאול כל שאלה. אני כאן בשבילכן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?