התיק בצד – הנוחות והיופי במרכז!

התיק שלנו הוא פריט אופנה בדיוק כמו החולצה שלנו – וזאת מיותר לציין. אולם, ישנם תיקים שמעצם השימוש שלהם, צריכים להיות פרקטיים. לעתים מועברים לנו מסרים שגויים לגבי שילוב של אסתטיקה ופרקטיקה, כיוון שבעשורים האחרונים שני הערכים החלו ללכת גם שלובי ידיים.

דוגמא מוצלחת לשילוב ביניהם הינה תיקי הצד הנישאים ברצועת צידית, לרוב מחומר חזק. בהתאם לשימוש, יכילו מס׳ תאים. מגיעים במגוון גדלים, חומרים, וצורות, ולשימושים רבים.

היופי הנוסף בתיקי הצד, הינו שישנם עיצובים לקהל יעד גברי, עיצובים לקהל יעד נשי, ועיצובים ״יוניסקס״ הפונים לשני הקהלים.

תיקי צד לגברים

תיק צד לגבר            

בגזרת היוקרתיים נראה תיקי צד קטנים, שישמשו בעיקר כתיקי ערב. לרוב יהיו עשויים מעור, בגווני חום או שחור, בשילוב אבזם מתכת או שילוב בד ברצועת הנשיאה. ישתלבו מצויין בכל מראה ספורט-אלגנט ולעתים גם אלגנט.

תיקי הצד הגבריים הגדולים יותר, יגיעו מחומרים שונים ובגדלים רבים. גם כאן נראה לא מעט תיקי עור ואף דמויי עור, בגווני חום וקאמל לרוב, ולאלו שמעזים – תיקי עור הצבועים בגוונים כמו כחול או ירוק.

לצד תיקי העור, נראה תיקי בד, שלרוב יהיו מבד עמיד, כגון כותנה אחידה או לחילופין בדים משופשפים כמו קנווס וג׳ינס. מגוון הצבעים יהיה רחב וחדשני ביחס לאופנת גברים – למשל תיקים אפורים ואדומים, או עם הדפסים מעוצבים.

השימושים העיקריים בהם יהיו יומיומיים – עבודה, לימודים וכו׳, וחלקם יתאימו ספציפית לנשיאת לפטופ.

ולפני שנשכח – כמעט כל תיק גברי יגיע גם בשחור, מבד או עור בהתאם לעיצוב ולפונקציה.

תיקי צד לנשים

לא במפתיע, גם בגזרת תיקי הצד, אלו המעוצבים לנשים יהיו פחות שמרניים בעיצובם.

בגזרת התיקים הקטנים ותיקי הערב, יככבו תיקי עור בגוונים רכים כמו ורוד עתיק, בורדו, חומים טבעיים ועוד, ורצועה דומיננטית וארוכה מהרגיל. הרצועה הטרנדית ב-2019 תהיה רצועת שרשרת חוליות מתכתית.

מבחינה צורנית, ניתקל בהרבה תיקי צד עגולים – מה שלא ניתן לראות בגזרת הגברים שלרוב שומרת על צורות מרובעות. מבחינת חומריות, צבעוניות והדפסים, נראה הדפסי חיות, קולור בלוק בגוונים רכים, ושילובי חומרים מפתיעים.

תיקי הצד הגדולים יותר יהיה בעלי מאפיינים דומים לאלו הקטנים, אולם יתווספו חומרים אפשריים למגוון כבדים מבריקים, דמויי עץ ודמויי פרווה. נשים הרוצות תיק מעוצב במראה מיוחד יוכלו לגשת לרכוש לעצמן תיק איכותי בעבודת יד

של מעצבים צעירים. גם כאן נראה תיקים המותאמים יותר לעבודה, לימודים ותיקי לפטופ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?