תיק צד – בלי מחשב אך עם טאבלט

תיקי צד | שומרי הראש של הטאבלט -TES

הטכנולוגיה העולמית לא מפסיקה להתפתח, ואם בעבר יכולנו למצוא רק מחשבים נייחים, גדולים ומסורבלים, כיום, גם המחשבים הניידים שקיימים, הינם קטנים, דקים ונוחים לשימוש ולנשיאה. בעשור האחרון,

נולד מוצר חדש המסמל את התקדמות הטכנולוגיה ללא פגיעה בנוחות השימוש – הטאבלט. זהו למעשה ייצור כלאיים בין מחשב נייד לסמארטפון. גודלו קטן יחסית, והוא קל ונוח לנשיאה, ורכיבי החומרה בו חזקים דיים  כדי שניתן יהיה לאמר שהוא ״מיני-מחשב״.

תיק צד מעור

 

 

תיק צד לטאבלט נוח לשימוש

הטאבלט עונה על צרכים רבים ויכול לפתור לנו בעיות רבות, ולא צפוי להיעלם מחיינו בזמן הקרוב. אך בדיוק כמו סמארטפון, ישנה סכנה תמידית שהוא ייפול, כאשר במקרה פחות גרוע, זגוגית המסך תתנפץ, ובמקרה יותר גרוע, ייגרמו נזקים לרכיביו הפנימיים, העלולים לגרום לו להתקלקל לחלוטין.

זה מעלה את השאלה – איך נשמור על הטאבלט בעל סכנת ההינזקות הגבוהה והערך הרב עבורנו? היכן נאחסן אותו בעודנו צריכים אותו למסעותינו בדרכים, ונהיה בטוחים שלא קורה לו דבר?

ובכן, ישנם תיקי צד המעוצבים בדיוק לשם כך. וכיוון שתיק הוא לא פחות מפריט אופנתי שאותו אנו אוהבים לשלב עם הלבוש שלנו, גברים כנשים, נוכל להיות סמוכים ובטוחים שאפילו נשמח להסתובב עם תיק מסוג זה.

תיק צד מעור
תיק צד מעור אופנתי

ממה עשוי תיק הטאבלט

תיקי הצד המיועדים ספציפית עבור טאבלטים עשויים מחומרים בהתאם, על מנת שהטאבלט שלנו יישמר היטב. לרוב, יהיו תיקים אלו מורכבים ממספר כיסים, כאשר מיקומו של הטאבלט יהיה בכיס פנימי ומרופד,

ממש כמו בכיס של אמא קנגורו.

מלבד הפרקטיות הנדרשת בתיק מסוג זה, אי אפשר לאמר שתיקי הטאבלט לא מעוצבים או לא יפים. מגוון הצבעים הקיימים ברובו הוא מנעד צבעים הדומה לזה שבעיצוב תיקי הגברים. שחור, גוונים כחולים, ירוקים, אפורים,וצבעים טבעיים כמו חום. אולם, אם מחפשים מספיק טוב, ניתן למצוא גם תיקי טאבלט בצבעים יותר מיוחדים, כמו סגולים, ורודים, נוצצים ומבריקים או עם הדפסים שונים, אשר יותר יקרצו לקהל הנשי.

ככלל, רוב התיקים המיועדים לנשיאת טאבלטים יהיו תיקי צד בעלי רצועת כתף, והנראות שלהם תאפיין יותר תיקים לגברים. אולם, כמו תמיד, כשמעצבים דברים עבור נשים, תמיד חוקי אופנה נוקשים יותר מתכופפים,וישנם גם תיקי טאבלט עם ידית נשיאה קטנה. כך או כך, לא ניתן להגיד שאין בעיצובם דגש על ארגונומיה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?