תיקים בעבודת יד – כל אחד מיוחד!

כולנו אוהבות להשקיע בלבוש שלנו, באיפור, בשיער, ובאביזרים הנלווים החל מתכשיטים וכלה בתיקי יד. כן, התיקים שלנו הם תיקי עור לנשים ולכן הם לא פחות מפריט אופנה הזהה בחשיבותו לשאר מרכיבי הלוק שלנו.|

וכיתר פריטי האופנה, גם בגזרת התיקים ישנם טרנדים מתחלפים, חידושים ועיצובים יפים ומיוחדים.

תיקים בעבודת יד

תיקי עור לנשים

לעתים, הלוק הכללי כולו יכול להיות מושפע מהתיק. כאשר לבשנו ביום מסויים פריטים בעלי גוונים יחסית אפורים או פחות צבעוניים, כל מה שאנחנו צריכות כדי להקפיץ את הלוק הוא לא פחות מתיק ססגוני ומיוחד.

או לחילופין – יצאנו לאירוע ערב, אנחנו רשמיות וחגיגיות, אך להעמיס על הלוק יתר על מידה רק יגרע מייחודו, ובמקרה זה התיק המתאים הינו תיק ערב שחור וקטן.

כנשים, כולנו דואגות לרענן את המלתחה שלנו מפעם לפעם. ככלל וכחלק ממנה, יש מקום גם לחידוש קולקציית התיקים שלנו. חלק מהתיקים שלנו יהיו פשוטים יותר, כאלה שנמכרים ברשתות החנויות או נקנו באינטרנט מספקים גדולים,

אבל רובנו אוהבות שיש לנו גם תיק יד אחד לפחות, שהוא ייחודי לנו, ואין כזה כמעט לאף אחת.

מעצבי תיקים

בשוק, ישנן מעצבות ומעצבי תיקים רבים אשר הבינו את הצורך בייחודיות, ומוכרים תיקים הנעשים בעבודת יד. במקרים רבים, מדובר בקולקציות קטנות, אשר כל תיק בהן הינו ייחודי.

במקרה הפחות ייחודי, יהיו עוד עשרות כמוהו, וגם בהם ייתכנו שינויים קלים בין אחד למשנהו, ובמקרה הטוב, תיק כזה בדיוק, יהיה רק אחד. ואין כמו להרגיש מיוחדת, ולהסתובב עם תיק שלאף אחת אין!

רוב מעצבי תיקי יד יימכרו את מרכולתם במחיר גבוה, בשל ההשקעה הרבה שנדרשה מתהליך העיצוב ועד המוצר הסופי, במו ידיהם וללא עבודת מכונה. אולם, ישנה תמורה למחיר.

רוב החומרים יהיו איכותיים בהתאם, כמו עור אמיתי, בדים עמידים, מתכות שאינן מחלידות, ועוד. רמת הגימור של העיצוב תהיה גבוהה, וניתן יהיה לראות גזרות תיקים שונות שלא ניתן לראות בייצור המסחרי.

כמו כן, בייצור העצמי, המעצבים יכולים להתפרע כיד דמיונם, ולמכור עיצובים שהם לגמרי שלהם, ללא היצמדות לתבניות, ואף לא בהכרח לפי הצעקה האחרונה. וזה כל היופי בהם, שם מעזים.

ועוד בונוס – קנית תיק בעבודת יד ממעצבת? עזרת לבעלת עסק קטן להתפרנס. אולי יום אחד, גם בזכותך, היא תהיה בעלת עסק קצת יותר גדול…

אז אם את מעוניינת לרכוש לך תיק ייחודי, מעניין ואיכותי? השקיעי קצת יותר כסף, וקני לך תיק בעבודת יד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

היי, צריכה עזרה?